1. احمد زنگانه، حمیدرضا تلخابی، محمدمهدی مه آبادی پور، (1403). تحلیل رضایتمندی گردشگران از اقامتگاه های بوم گردی در فضاهای پیراشهری (مطالعه موردی: شهرستان ورامین)، مجله توسعه فضاهای پیراشهری، 6(3)، 145-166. magiran.com/p2795103
2. امیر افشین رئیسی نژاد، حیدر جهانبخش، سید محمد میرحسینی، (1400). بررسی ارتباط ساختار معماری اقامتگاه های بومگردی با میزان رضایتمندی گردشگران (مطالعه موردی: اقامتگاه های بومگردی روستای جنت رودبار، رامسر، استان مازندران)، نشریه گردشگری و توسعه، 10(1)، 81-94. magiran.com/p2285436
3. امیر افشین رئیسی نژاد، سید محمد میرحسینی، حیدر جهانبخش، محمود تیموری، (1402). ارزیابی میزان رضایتمندی گردشگران از کیفیت معماری اقامتگاه های بومگردی با هدف تبیین ضوابط ساماندهی آن ها (مطالعه موردی: اقامتگاه های بوم گردی روستایی تنکابن، استان مازندران)، فصلنامه روستا و توسعه، 25(4)، 19-44. magiran.com/p2594287
4. بهرام زینعلی, فریبا کرمی, & سهاب امیرزاده. (1393). تاثیر کیفیت محصول مقصدهای گردشگری بر رضایت گردشگر (مطالعه موردی: پارک ساحلی قروق). نشریه مطالعات اجتماعی گردشگری, 2(2), 27–49.
5. حسین پناهی, داوود بهبودی, حمید ذوالقدر, & علی ذوالقدر. (1394). بررسی تاثیر کیفیت خدمات بر رضایت گردشگران مورد شناسی: گنبد سلطانیه. فصلنامه جغرافیا و آمایش شهری - منطقه ای, 5(15), 101–116.
6. سید سعیدا اردکانی، سید حبیب الله میر غفوری، شاهین برقی ، (1389). شناسایی و اولویت بندی مولفه های موثر بر سطح رضایت گردشگران خارجی در شیراز با استفاده از تکنیک های تحلیل عاملی و تصمیم گیری چند شاخصه، نشریه مطالعات مدیریت گردشگری، 5(13)، 1-24. magiran.com/p2273269
7. سعید کریمی، یاسمن اصغرزاده، (1403). بررسی نقش تبلیغات شفاهی الکترونیکی در شکل دهی قصد بازدید مجدد مهمانان اقامتگاه های بوم گردی: گسترش نظریه رفتار برنامه ریزی شده، نشریه راهبردهای کارآفرینی در کشاورزی، 11(22)، 133-146. magiran.com/p2827279
8. سمیه اصغرزاده، عنایت عباسی، شهلا چوبچیان، (1402). تعیین کننده های رضایتمندی و وفاداری گردشگران روستایی نسبت به اقامتگاه های بوم گردی استان گیلان، فصلنامه روستا و توسعه، 26(1)، 167-192. magiran.com/p2649779
9. صادق برزگر. (1397). سنجش میزان رضایتمندی از کیفیت محیط مکان های گردشگری (مطالعه موردی شهر گرگان). نشریه گردشگری شهری, 5(4), 1–17.
10. علی شمس الدینی, صفیه حاضری, بهرام زینلی, & زهرا آربونی. (1396). سنجش میزان رضایتمندی گردشگران از محصول توریسم با استفاده از مدل HOLSAT (مطالعه موردی: روستای کندوان). مجله مطالعات برنامه ریزی سکونتگاه های انسانی, 12(40), 659–679.
11. علی رحیمی، محمدرضا رضایی، (1401). تبیین ارتباط ساختاری ارزش ویژه برند یک اقامتگاه بوم گردی با رضایتمندی گردشگران آن؛ موردپژوهی: اقامتگاه بوم گردی آتشونی در شهرستان خور و بیابانک، استان اصفهان، نشریه گردشگری شهری، 9(1)، 1-16. magiran.com/p2444809
12. علی موحد، پریسا الله وردی، مسلم قاسمی، (1402). تحلیل عوامل موثر بر رضایت گردشگران از فضای گردشگری استان کردستان، فصلنامه برنامه ریزی منطقه ای، 12(48)، 45-59. magiran.com/p2561025
13. منوچهر جهانیان ، مریم مهدی زاده اردکانی، (1400). عوامل موثر بر افزایش رضایت گردشگران از اقامتگاه های بوم گردی مورد مطالعه: اقامتگاه های بوم گردی شهرستان دماوند، نشریه گردشگری و اوقات فراغت، 6(11)، 155-172. magiran.com/p2431219
14. محمد لطیفیان، محمدشریف شریف زاده، غلامحسین عبدالله زاده، ابوالفضل ملاحسینی، (1399). بررسی کیفیت خدمات و تمایل به استفاده مجدد در کسب وکارهای محلی: مورد اقامتگاه های بوم گردی در استان گلستان، نشریه راهبردهای کارآفرینی در کشاورزی، 7(13)، 24-34. magiran.com/p2167204
15. مهری سادات دلقندی ثانی, حبیب الله کریمیان, & نیر پیراهری. (1403). بررسی اثرگذاری مولفه های زیرساخت های اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی بر رضایت گردشگران (نمونه موردی: شهر سبزوار). فصلنامه نگرش های نو در جغرافیای انسانی, 16(2), 77–97.
16. نرگس نظری زاده دهکردی، رسول عباسی، حسین معینی، (1402). ارائه چهارچوب کیفیت خدمات اقامتگاه های بوم گردی استان چهارمحال و بختیاری، نشریه گردشگری و توسعه، 12(2)، 15-33. magiran.com/p2643456
17. Ahmed, N., & Yu, H. (2023). THE EFFECT OF ONLINE TRAVEL REVIEWS (OTR) ON TRAVELLERS’ DECISION REGARDING TOURIST ATTRACTION CHOICE: THE CASE OF TRIPADVISOR. Global Fashion Management Conference. https://api.semanticscholar.org/CorpusID:259970376
18. Almeyda, A. M., Broadbent, E. N., Wyman, M. S., & Durham, W. H. (2010). Ecotourism impacts in the Nicoya Peninsula, Costa Rica. International Journal of Tourism Research, 12, 803–819.
19. Ayob, M. Z., Saman, F. M., Hussin, Z. H., & Jusoff, K. (2009). Tourists’ Satisfaction on Kilim River Mangrove Forest Ecotourism Services. International Journal of Biometrics, 4, 76.
20. Bhat, M. A., & Qadir, N. (2013). Tourist Satisfaction in Kashmir: An Empirical Assessment. https://api.semanticscholar.org/CorpusID:166577759
21. Bogale, D., & Wondirad, A. (2019). Determinant factors of tourist satisfaction in Arbaminch City and its vicinity, Southern Ethiopia. International Journal of Tourism Policy, 9(4), 320–348.
22. Browning, V., So, K. K. F., & Sparks, B. A. (2013). The Influence of Online Reviews on Consumers’ Attributions of Service Quality and Control for Service Standards in Hotels. Journal of Travel & Tourism Marketing, 30, 23–40.
23. Carvache-Franco, M., Carvache-Franco, O., & Carvache-Franco, W. (2020). EXPLORING THE SATISFACTION OF ECOTOURISM IN PROTECTED NATURAL AREAS. Geojournal of Tourism and Geosites, 29, 672–683.
24. Dhar, U. (2023). Enhancing Tourism Satisfaction: Factors, Strategies and Challenges in India. International Journal of Science and Research (IJSR), 12, 2154–2160. https://doi.org/10.21275/SR23824153235
25. Gretzel, U., & Yoo, K. H. (2008). Use and Impact of Online Travel Reviews. Information and Communication Technologies in Tourism. https://api.semanticscholar.org/CorpusID:40565529
26. Hanif, R. M., Tasawuf, G., & Sari, R. (2024). Online Hotel Reviews and Ratings in Building Trust and Consumer Purchase Intention on Online Travel Apps. 2024 7th International Conference of Computer and Informatics Engineering (IC2IE), 1–4.
27. Hidalgo-Alcazar, C., Ruiz, S., & Sicilia, M. (2021). Emotions and Cognitions When Reading Online Reviews: Effect on Tourism Service Image. Journal of Technology Management & Innovation, 16(4), 11–21.
28. Hwang, J., Park, S., & Woo, M. (2018). Understanding user experiences of online travel review websites for hotel booking behaviours: An investigation of a dual motivation theory. Asia Pacific Journal of Tourism Research, 23, 359–372.
29. Idowu, O. J. (2021). The Socio-economic Importance of an Ecolodge as a Tool for Sustainable Tourism: A Study of Obudu Mountain and Resort, Becheeve Community, Cross River State, Nigeria. International Journal of Sustainable Development Research. https://api.semanticscholar.org/CorpusID:238828577
30. Katsoni, V., & Laloumis, D. (2013). The influence of online reviews on customers and travel agencies. https://api.semanticscholar.org/CorpusID:166673876
31. Kumaji, R. A., Hakim, L., & Pangestuti, E. (2021). ECOLODGE SEBAGAI SARANA AKOMODASI PARIWISATA BERKELANJUTAN. https://api.semanticscholar.org/CorpusID:234028110
32. Lu, W., & Stepchenkova, S. O. (2011). U.S. Ecotourists’ Travel Experience and Satisfaction Reported on the World Wide Web: A Case of Costa Rica Ecolodges. https://api.semanticscholar.org/CorpusID:55249470
33. Ma, A. T. H., Chow, A. S. Y., Cheung, L. T., Lee, K., & Liu, S. (2018). Impacts of Tourists’ Sociodemographic Characteristics on the Travel Motivation and Satisfaction: The Case of Protected Areas in South China. Sustainability. https://api.semanticscholar.org/CorpusID:54839366
34. Mafi, M., Pratt, S., & Trupp, A. (2020a). Determining ecotourism satisfaction attributes – a case study of an ecolodge in Fiji. Journal of Ecotourism, 19, 304–326.
35. Mafi, M., Pratt, S., & Trupp, A. (2020b). Determining ecotourism satisfaction attributes – a case study of an ecolodge in Fiji. Journal of Ecotourism, 19, 304–326.
36. Nguyen, H. T., Le, A. T. T., Phan, A. C., & Hoang, T. D. L. (2022). A multi-perspective approach of international tourist satisfaction in tourism service: From big data perspective. Journal of Asia Business Studies, 17(4), 850–872.
37. Ozturk, A. B., & Hancer, M. (2008). Exploring destination satisfaction: A case of kizkalesi, Turkey. Tourism Analysis, 13, 473–484.
38. Prebensen, N. K. (2004). Tourist Satisfaction with a Destination: Antecedents and Consequences. https://api.semanticscholar.org/CorpusID:44599152
39. Putri, M. (2017). TOURIST SATISFACTION AT CULTURAL DESTINATION (A CASE STUDY OF SAUNG ANGKLUNG UDJO BANDUNG, WEST JAVA, INDONESIA). Journal of Tourism and Hospitality, 4, 35–43.
40. Roknaddin Eftekhari, A., & Ghaderi, E. (2002). The Rule of Rural Tourism in Rural Development (Theoretical Analysis). Mdrsjrns, 6(1), 23–41.
41. Sadeh, E., Asgari, F., Mousavi, L., & Sadeh, S. (2012). Factors affecting tourist satisfaction and its consequences. Journal of Basic and Applied Scientific Research, 2(2), 1557–1560.
42. Shahrivar, R. B. (2012). Factors That Influence Tourist Satisfaction. https://api.semanticscholar.org/CorpusID:129953778
43. Siakalli, M., & Masouras, A. (2020). Factors that influence tourist satisfaction: An empirical study in Pafos. 459–466.
44. Sofronov, B. (2018). The Impact Of The Online Environment On Tourism. Annals of Spiru Haret University Economic Series, 9, 231–240.
45. Suanmali, S. (2014a). Factors Affecting Tourist Satisfaction: An Empirical Study in the Northern Part of Thailand. https://api.semanticscholar.org/CorpusID:53976055
46. Suanmali, S. (2014b). Factors Affecting Tourist Satisfaction: An Empirical Study in the Northern Part of Thailand. https://api.semanticscholar.org/CorpusID:53976055
47. Yusendra, M. A. E., & Paramitasari, N. (2018). Identifying factors affecting domestic tourist satisfaction on tourist destinations in indonesia. DeReMa Jurnal Manajemen, 13(2), 157–174.