اصغری، احمدرضا و آقاپورصباغی، محمد (1395). ارزیابی وضعیت بازاریابی تعاونیهای تولید دام و طیور در استان خوزستان، فصلنامه تعاون و کشاورزی، ش 18، صص 158- 133.
بهرامینیا، فتحاله (1395). بررسی چالشهای بازاریابی و فروش محصول سیبزمینی در شهرستان بهار همدان،
هفتمین همایش ملی پژوهشهای نوین در علوم و فناوری، کرمان، شرکت علممحور آسمان.
پورخباز، حمیدرضا؛ رحیمی، وحید؛ اقدر، حسین و محمدیاری، فاطمه (1393). اجرای مدل اکولوژیک کشاورزی با استفاده از AHP و FAHP در محیط GIS (مطالعه موردی: منطقه خائیز بهبهان)، فصلنامه برنامهریزی و آمایش فضا، ش 4، صص 48-21.
پیری، حلیمه و انصاری، حسین (1392). بررسی خشکسالی دشت سیستان و تأثیر آن بر تالاب بینالمللی هامون، فصلنامه اکوبیولوژی تالاب، ش 15، صص 74-63.
توسلی، بهاره؛ خلیفه سلطانیان، فرشتهالسادات؛ چیذری، محمد و پزشکیراد، غلامرضا (1386). بررسی وضعیت و تنگناهای بازاریابی محصولات کشاورزی ایران، ششمین کنفرانس اقتصاد کشاورزی ایران، مشهد، صص 11-1.
چگینی، سمیه؛ شمس، علی؛ قیدی، احمد و کرمی دهکردی، اسماعیل (1394). عوامل مرتبط با رفتار بازاریابی (نحوه فروش) زیتونکاران شهرستان طارم، فصلنامه راهبردهای توسعه روستایی، ش 3، صص 286- 271.
رادیپور، ایمان و بریمنژاد، ولی (1392). تعیین عوامل مؤثر بر بازاریابی محصولات شناسنامهدار (مطالعه موردی: تخممرغ نشاندار تهران) ، مجله مدیریت بازاریابی، ش 19، صص 66- 47.
رجایی، یداله و نصیری، پروانه (1389). بررسی بازاریابی سیب در شهرستان ارومیه با استفاده از الگوی Mark-Up، مطالعات کمی در مدیریت، ش2، صص. 34- 21
رضوانی، محمدرضا؛ صادقلو، طاهره؛ رکنالدین افتخاری، عبدالرضا و فرجی سبکبار، حسنعلی (1392). توسعه و اعتبارسنجی شاخصهای مؤثر در شبکه فضایی بازاریابی محصول شیر در مناطق روستایی، فصلنامه پژوهشهای روستایی، ش 4، صص 824- 793.
زاهدیپور، حجتالله؛ فتاحی، محمد و میرداوودی اخوان، حمیدرضا (1384). بررسی پراکنش و خصوصیات رویشگاههای پسته وحشی در استان مرکزی، مجله تحقیقات جنگل و صنوبر، ش 1، صص 199-191.
- شمیمآبادی، محمدعلی، بریمنژاد، ولی (1386). طراحی الگوی بازاریابی محصولات کشاورزی در شبکۀ تعاونیهای روستایی و کشاورزی ایران، ششمین کنفرانس اقتصاد کشاورزی ایران، تهران، صص 13-1.
صداقتی، محمود (1371). سیستمهای کشاورزی پایدار و نقش آن در حفاظت و بهرهبرداری از منابع طبیعی، مجموعه مقالات ششمین سمینار ترویج کشاورزی ایران، وزارت کشاورزی.
غنجی، مستانه؛ خشنودیفر، زهرا و ایروانی، هوشنگ (1390). تحلیل مؤلفههای پیشبرنده در توسعۀ واحدهای گلخانهای (مطالعه موردی: شهرستان ورامین)، مجله تحقیقات اقتصاد و توسعه کشاورزی ایران، ش 3، صص 411- 403.
فرزین، محمدرضا (1386). آسیبشناسی شبکه توزیع شیر در ایران، اقتصاد کشاورزی و توسعه، ش 59، صص 96- 76.
فیروزآبادی، سیداحمد و حسینی، سیدرسول (1390). بررسی موانع و مشکلات روستایی در بازاریابی محصولات کشاورزی (مورد مطالعه: شرکت تعاونی روستایی روستای کوشک هزاربیضا)، فصلنامه توسعه روستایی، ش 3، صص 148-131.
- قدمیآقبلاغی، زهرا؛ افشار، پروین؛ حسینی، محمدحسین؛ قراباغی، اعظم و افشار، مهسان (1395). بررسی و رتبهبندی عوامل مؤثر بر گسترش تولید و بازاریابی محصولات کشاورزی دانشبنیان در ایران با توجه به تغییر اقلیم (کشاورزی ارگانیک: هیدروپونیک، آکواپونیک، ایروپونیک)، پنجمین کنفرانس الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت؛ الگوی پایه پیشرفت، صص. 19- 1.
قنبرعلی، رضوان؛ آگهی، حسین؛ علیبیگی، حسین و زرافشانی، کیومرث (1394). شناسایی چالشهای بازاریابی کارآفرینان کشاورزی شهرستان کرمانشاه، فصلنامه پژوهشهای روستایی، ش 6، صص 64-47.
کبیری، احمد و برزنده، محمد (1382). رویکرد جدید بخش کشاورزی ایران در اصلاح ساختار بازار (مطالعه موردی: راهاندازی بورس کالای کشاورزی در ایران)، همایش کشاورزی و توسعه ملی، کشاورزی و متغیرهای اقتصادی کلان، صص 621- 598.
مجنونیان، هنریک و میرابزاده، پرستو (1374). برنامه زیستمحیطی و نقش مناطق تحتحفاظت در توسعه پایدار کشاورزی، فصلنامه اقتصاد کشاورزی، ش 4، صص 26-10.
مظفری، محمدمهدی (1394). بررسی کارایی اقتصادی کشاوزری شهرستان بوئینزهرا و الویتبندی مشکلات پیشروی آنها در فرایند مدیریت و نظام بازاریابی، فصلنامه راهبردهای توسعه روستایی، ش2 ، صص 382-364.
میرمحمدی، سیدمحمد (1386). آمایش سرزمین و ملاحظات امنیت اقتصادی، انتشارات مؤسسۀ تحقیقاتی تدبیر اقتصاد، تهران.
یادآور، حسین؛ حجازی، یوسف؛ حسینی، سیدمحمود و صالح، ایرج (1389). تعیین مؤلفههای ترویج بازاریابی گل و گیاهان زینتی، مجله تحقیقات اقتصاد و توسعه کشاورزی ایران، ش 4، صص 522- 513.
Asghari, A. R. And Aghapour Esbaghi, M. (2016). “Evaluation of marketing situation of livestock and poultry production cooperatives in Khuzestan province”, journal of Cooperative and Agricultural, no. 18, pp 158-133., [in Persian]
Azad. K. C. and Sikka, B. K. (2002). Production and marketing of temperate fruits in north – west region of India. Available at http://www.actahort.org.
Bahramia, F. (1395). “Marketing Challenges and Sales of Potato Products in Bahar city of Hamadan”, 7th National Conference on Modern Research in Science and Technology, Kerman, Iran, [in Persian]
Chegini, S., Shams, A., Qaidi, A., AND Karami Dehkordi; I. (2015). “Factors Related to Marketing Behavior (How to Sell) Olive Tunners in Tarom City”, journal of Rural Development Strategies, No. 3, pp. 286-271, [in Persian]
Colom-Gorguse, A. (2009). "Marketing in Europe and Spain: innovative marketing for the future with quality and safe food products", journal of international food & agribusiness marketing, 21:166–190.
Dixie, G. (2005). Horticultural marketing. Food and Agriculture Organization (FAO) Marketing Extension Guide5: Rome, Italy: FAO.
Farzin, M. R. (2007). “Pathology of the Milk Distribution Network in Iran”, journal of Agricultural Economics and Development, No. 59, pp. 76-96, [in Persian]
Firouzabadi, S.A., and Hosseini, S. R. (2011). “Investigation of Barriers and Rural Problems in Marketing of Agricultural Products (Case Study: Rural Cooperative Cooperative Village of Kochak Khazbiba)”, journal of Rural Development, No. 3, pp. 131-148, [in Persian]
Ganbar Ali, R., Agahi, Hossein., Alibeygi, H., and Zarafshani, K. (2015). “Identifying Marketing Challenges for Agricultural Entrepreneurs in Kermanshah City”, journal of Rural Studies, No. 6, pp. 47-64, [in Persian]
Ghadami Aghbolaghi, Z., Afshar, P., Hosseini, M. H.., Kharabaghi, A., and Afshar, M. S. (2016). “Investigating and ranking the factors affecting the expansion of production and marketing of agricultural products. Knowledge base in Iran with respect to climate change (organic farming: hydroponics, akuponics, iroponics)”, 5th Islamic Patterns Conference of Iran Progress; Basic Model of Progress, pp. 1-19, [in Persian]
Hailu, T., Sala, E., and Seyoum, W. (2016). "Challenges and prospects of agricultural marketing in konta special district, southern Ethiopia". Journal of marketing and consumer research. 28: 1-7.
Ghonchi, M., Khoshnodifar, Z., and Iravani, H. (2011). “An Investigation of Components in the Development of Greenhouse Units (Case Study: Varamin County)”, Journal of Agricultural Economics and Development, No. 3, pp. 403-411, [in Persian]
Kabiri, A. and Berazandeh, M. (2003). “The New Approach of the Iranian Agricultural sector in reforming the market structure (Case Study: Launching the Agricultural Commodity Exchange in Iran)”, Agricultural and National Development Conference, Agriculture and Macroeconomic Variables, pp. 598-621, [in Persian]
Karthikeyan, G. (2016). "Problems in the marketing of agricultural goods", international journal of multidisciplinary research and modern education, No.11, pp.1-3.
Majnounian, H. and Mirabzadeh, P. (1995). “Environmental Program and the Role of Protected Areas in Sustainable Development of Agriculture”, Journal of Agricultural Economics, No. 4, pp. 10-26, [in Persian]
Martin, S., and Jagadish. A. )2006(. Agricultural marketing and agribusiness supply chain issues in developing economies: the case of fresh produce in Papua new guinea.http://agecon.lib.umn.edu.
Mirmohammadi, S. M. (2007). Land administration and economic security considerations, Publication of the Institute for the Study of Economy, Tehran, [in Persian]
Mozafari, M. M. (2015). "Investigating the economic efficiency of farming in Boeinzahra and prioritizing their problems in the management process and marketing system", Journal of Rural Development Strategies, No. 2, pp. 364-382, [in Persian]
Ozakan b. and et al. )2003(. Production structure and main marketing problems of export oriented cut flower industry in turkey. Available at http://www.actahort.org.
Piri, H. and Ansari, H. (2013). “Drought Study of Sistan Plain and its Impact on Hamoon International Wetland”, Journal of Wetland Ecosystem, no. 15, pp. 63-74, [in Persian]
Pourkhobaz, H. R., Rahimi, V., Akdar, H., and Mohammadari, F. (2014). “Implementation of Agricultural Ecological Model Using AHP and FAHP in GIS Environment (Case Study: Bayebahan Khayesh Region)”, Journal of Planning and Space Design, no. 4, pp. 21-48, [in Persian]
Radipour, I., and Barimnejad, V. (2013). “Determining the Effective Factors on Marketing of Products Identification Cases (Case Study: Tehran Egg Eggs)”, Journal of Marketing Management, No. 19, pp. 47-66, [in Persian]
Rajai, Y. and Nasiri, P. (2010). “A survey on marketing of apple in Urmia city using the Mark-Up model”, Journal of Quantitative studies in management, No. 2, pp. 21-34, [in Persian]
Rezvani, M. R., Sadeghloo, T., Roknoddin Eftekhari, A., and Faraji Sibbar, H. A. (2013). “Development and validation of effective indicators in spatial marketing network of milk products in rural areas”, Journal of Rural Research, No. 4, pp. 793-824, [in Persian]
Sedaghati, M. (1992). “Sustainable Agricultural Systems and Its Role in Protecting and Utilizing Natural Resources”, Proceedings of the Sixth Iranian Agricultural Promotion Seminar, Ministry of Agriculture, [in Persian]
Shimabadi, M. A., and Barim Nejad, V. (2007). “Designing a Marketing Pattern for Agricultural Products in the Network of Iranian Rural and Agricultural Cooperatives”, Sixth Iranian Agricultural Economics Conference, Tehran, pp.1-13, [in Persian]
Tavassoli, B., Khalifa Soltanian, F. S., Chizari, M., and Pezeshki Rad, G. (2007). “Study of the situation and bottlenecks of marketing agricultural crops in Iran”, Sixth Iranian Agricultural Economics Conference, Mashhad, pp. 1-11, [in Persian]
Tovar, LG., Martin, L., and Mutersbaugh, T. (2005). “Certified organic agriculture in Mexico: Market connections and certification practices in large and small producers”. Journal of Rural Studies. 21 (4):461-474.
Vandal. K. (2001). Fruit marketing problem identification and management. Available at www.actahort.org.
Yadavar, H., Hejazi, Y., Hosseini, S. M. and Saleh, I. (2010). “Determination of the components of marketing promotion of flowers and ornamental plants”, Journal of Agricultural Economics and Research, No. 4, pp. 513-522, [in Persian]
Zahedipour, H., Fatahi, M., and Mirardavi Akhavan, H. R. (2005). "Investigation of distribution and characteristics of wild pistachio habitats in Markazi province", Journal of Forest and Poplar Research, No. 1, pp. 191-199, [in Persian].